Wednesday, April 16, 2008

Pihtimus

Mu eelmise postituse kommentaariumis tekkis elav keskustelu teemal, kumb mängustiil on õige: kas grab the money and run või siis aja/käe limiidi mängimine. Te teate, et ma pooldan ajalimiiti ja olen enda jaoks ka sellekohased reeglid koostanud.

Aga inimene on nõrk. Mina eriti. Ei suuda ma sellest kinni pidada. Täna tuli mulle juba esimese ringi ajal kätte AKs. Raisesin preflop, tuli kõvasti kaasajooksikuid võitsin poti ja sain ennast 10 BB plussi. Ehk siis matsust eilse kaotuse tagasi.

Kas ma jäin lauda edasi....ei. Ma hakkasin pablama. Otsustasin, et ootan blindid ära ja kobin minema. Häbiväärne.
A see pole veel kõik. Järgmine käsi oli KK, statistiliselt mulle kõige rohkem kasumit tootnud kombinatsioon. Ja saate aru mida ma lammas tegin. Jah, tõepoolest, ma viskasin juba preflopis kunnid maha. Lihtsalt kartuses, et äkki ma mängin oma võidu maha. Piinlik rott olen ikka :((.
Vaatasin laudajooksnud kaardid ära. Võitja sai poti endale 7 paariga. Fck, see oleks olnud minu võit. Aga näe, ma ei julend mängida.
Sellise suhtumisega ei saa minust kunagi pokkerimängijat :(((.

A ma nüüd õigustan ennast natu.
Mul oli väga raske ja pikk tööpäev. Pärast seda veel üks masendav seminar. Koju saabusin null tujuga ja väsinult. Ma poleks tohtinud üldse sellises seisus lauda ronida. Ja olgem ausad, põhiargument oli minu jaoks see, et ma sain oma eilse kaotuse tagasi(jah-jah-jah, ma tean, et see pole mingi argument aga ikkagi). Kui ma eile poleks 10 BB kaotanud, siis ma ausõna ei oleks täna välja karanud lauast.

Mai tea, kas ma nüüd suutsin ennast välja vabandada.
Ilmselt mitte?

7 comments:

Anonymous said...

no pole hullu minu arust. plussis päev ikkagi. see on nagu põhiline. pealegi oleks floppi võinud kergesti näiteks A tulla ja siis oleks olnud pärast väga s*tt meeleolu, kui A3o (eri mastidest äss ja kolm) vastu oleksid selle 10BB tagasi kaotanud koheselt.

Nozzu said...

Nojah, pärast seda kui kunnid olin maha visanud, lootsingi et ehk tuleb A lauda. Siis oleks see õigustatud olnd. A näe, sigudik just nüüd ei tulnd...

Anonymous said...

Jänesed shampust ei pidavat vist üldiselt jooma...?

Anonymous said...

Oi, oi, oi. KK maha panna. See tulevikuks kindlasti midagi head ei tähenda :)

Muide, kohe pärast kaartidest loobumist tulnuks ka aken sulgeda. Siis suudaksid end vähemalt veenda, et keegi sai kindlasti parema käe.

Aga eks ta vale käik ikka oli, lisaks on pankrotis jube lahe olla - pole mingit muret ja aeg vabalt käes ;)

Ranka said...

Miks limitis kardad võitude pärast?

Ma saan aru, et No-limitis kardad mängida, kui stackid on sügavad, et võid kaotada järgmise käega oma 200 BB-lise stacki aga fixedis on kaotuse limiit suht fixeeritud ning ei ole vahet, kui sügava stackiga mängid.

Aga harjutamine teeb meistriks ja küll kunagi see "kaotuse" hirm ära kaob ning ühtlasi koos sellega muutud agresiivsemaks ning paremaks.

Anonymous said...

Pokkerimängijate hulgas on rohkem kaotajaid kui võitjaid.
Seega hirm kaotaja olla on mängijale kasulik, nii nagu hirm valu ees on inimesele kasulik - need, kes seda ei tunne, enda geene eriti tihti edasi ei päranda.

Aga nozzu,
miks oodata blinde, kui viskad endale kõige tulusama käe nagunii maha. Kui tunned et ei suudaks asjalikult mängida (nt foldiksid parima käe flopil/turnil), siis pane laud kohe kinni!

Hit and run on ebaeetiline ja kõik kes vähegi HU mänginud on teavad seda tunnet, kui tahaks haarata ahjuroobi järele ja selle runneri pähe kõveraks lüüa. Ära seda 1-1 lauas tee, aga full ring mängus pole selles minu meelest midagi halba, kui otsustad väikese kasumiga kiiresti lahkuda. Mina vähemasti teen seda regulaarselt ja ei pahanda ka teistega, kes nii käituvad.

Ja nüüd tagasi valu evolutsioonilise rolli juurde. Jõudsime sinnani, et need, kes valu ei karda, kipuvad kiiresti ära surema. Pokkeris niisamuti. Aga need, kes kardavad õue minna, sest seal võib haiget saada, ei jõua ka elus kuigi kaugele ja ilmselt evivad veel väiksemat võimalust kunagi järeltulijaid saada. Pokkeris samuti. Need kes oma bankrolli kiirelt bustoks löövad ja pokkerist loobuvad ei teeni kunagi pokkerist suurt raha. Aga kui Sina kardad kaotada 10BB vastastele, kes Sinust halvemad, siis ei jõua Sa pokkeriga kunagi kuhugile välja ja sealjuures kulutad sellele siiski energiat, võttes endalt võimaluse kuskil mujal midagi suurt korda saata.

Konkreetselt Nozzule soovitaks proovida 1 lauda lisaks ja loobuda sellest kasumimaaniast ja üritada enda mängu analüüsida rohkem õige/vale otsus perspektiivist.
Ja vale otsus ei tähenda seda kui callid maniakki enda overpairiga kui ta tõmbas endale turnilt kolmiku vaid seda, et tegid õige liigutuse vastavalt tol hetkel kättesaadavale infole.

Edu

Nozzu said...

Kuldsed sõnad dopa. Aitähh!

Aga eks ta vist nõnda ole, et kui bankroll on sellise kriitilise piiri peal, siis mõtled ikka sellele, kuidas kasvõi väike kasum kätte saada. Ehk siis oled alalhoidlikum kui ehk otstarbekas oleks.

Seda kahe laua asja olen ma kaalunud. A ma mõtlesin nii, et ajan enne 100 doltsi kokku ja siis....noh siis peab mõtlema, kas ronida õhe pügala võrra kõrgemale ühele lauale mängima või jätkata samal levelil aga kahe lauaga.