Thursday, April 17, 2008

Pidasin lauas tunnikese vastu. Aga täna ma väljaronimise pärast ei põe. Ok, oleks ju võinud veel pool tundi mängida aga... Aga 12 BB on suht ok kasum, ma arvan. Nüüd olen vähemalt sellest surnud punktist üle, kust ma eelmisel kuul alla sadasin.

Ent jah, tuleb tunnistada, et mul oli lihtsalt õnne. Kaks võitu tulid big blindist suited kaartidega sisse ronides. Suurima poti aga tõin jälle KK koju. See oli tegelt päris pull käsi, sest flop tõi ässa lauda ja ma oleks võinud päris suurelt kaotada. Turn aga muutis asja. Vaadake ise.

Ja noh, ega mul nüüd ülearu kah seda õnne olnud. Kaks korda sain TTga peksa. Ühe korra pidin kümned juba flopis maha viskama, teisel korras sai vainlane riveril rea täis - muidu oleks pott minu olnud.


P.S Inspireerituna dopa kommentaarist minu eelmises postituses, kasutan juhust ja räägin ära selle kuidas ma täna adekvaatselt olukorda hindasin. Just selle viimase suure võidu juures.
Flopil bettisin, kuna mul oli top pair ning ka teoreetiline rea ja masti võimalus. Sain sellele raise selga, callisin. Turnil sain üheksa oudise masti ja nelja oudise rea tõmbe. Chk/callisin. Ok, tegelikult oleks pidanud vist bettima või chk/raisema - mis teie arvate? Riveril saingi oma masti (ja muuhulgas ka rea :) )kätte.
Ja siis tegin fäänsi lükke. Otsustasin chekkida, kuna olin kindel, et senine agressor teeb beti. Ma ei eksind. Väänasin tema betile raise otsa. Magus. Eriti magusaks tegi selle veel tema sapine märkus: pffffffff river check raise. Pärast mida ta lauast ära kobis.

Vaadake ja avaldage turni kohta arvamust. Võib-olla ma ei olnudki nii fäänsi, võib-olla olin ma järjekordselt oma arguse ohver.

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.