Saturday, April 26, 2008

Kohanemisraskused

Katsetasin siis selle uue Triobeti ära. Hmm, segadust tekitav. Eelkõige just sellepärast, et Poker Office live statistikat kuvab ühe sammu võrra nihkes. Ehk siis umm...ütleme kaheksanda mehe statid on seitsmanda positsiooni peal, seitsmenda istme statid kuuenda peal jne. Nüüd updatesind PO ära, ehk siis jookseb asi paika, kui ei....no siis ei saa mängida ilmselt enne, kui emb-kumb on oma softi teisega vastavusse viinud.

Tänasest sessist kah. Nagu öeldud, olin segaduses, tegin paar nõmedat viga, st jooksin kaks korda oma AKo-ga riverini kaasa. Ehkki oleks pidanud juba varem maha viskama. Mnajh.
A siis mul lihtsalt vedas. Sain AA kätte ja flopp tõi veel kaks bulletit lauda. Jebedi-jee.
Olin sniiki bastard ja chekisin. Minu järel tuli bet, millele vastati siis raisega....haa kui mõnus ja muretu oli sellele omakorda reraise selga suruda. Mis kõige parem, keegi ei hakanud isegi mu reraiset kartma. Kolmest vastasest üks andis alles riveril alla ja kaks tükki tulid showdowni.
Kusjuures see oli mu Triobeti kolmas nelik alles ja eelmine oli samuti ässadega. Tänase nelikuga võtsin ka oma Triobetis karjääri suuruselt teise kasumi, 1.69 doltsi ehk 17 BB.

Kogu mäng, mis alguses kiskus juba päris rappa, olin mingi 12 BB miinuses vahepeal, lõppes 7 BB kasumiga. (Jah, kohanemisraskuste tõttu kobisin jälle varem välja)

2 comments:

Anonymous said...

hei, edu laudades, aga et räägi , kas sa pokkeroffice'i eest maksid või kuidas sa ta tasuta said, sest ma ei usu, etsa mõne softi eest maksnud oled... või oled?

Nozzu said...

Tänud heade soovide eest. Poker officest niipalju, et see on mul tõepoolest legaalne.
Kui sa aga maksta ei soovi, siis on võimalik internetist endale ka piraatversioon hankida. Näiteks läbi torrent võrgu.
Ehkki see kõlab silmakirjalikult, ei soovi ma piraatlust propageerida, nii et mingeid täpsemaid juhtnööre ma kahjuks anda ei saa.