Friday, April 18, 2008

Running HOT

Täna sain jälle tunda blogimise distsiplineerivat mõju. Kohe alguses sain end tänu KK-le 15 BBga plussi. No mega.
Räme kiusatus oli välja ronida. Aga siis mõtlesin, et jube piinlik on siin blogis jälle tunnistada, et nõrka panin. Surusin hambad ristis ja istusin lauas edasi.
Mõned käed hiljem tuli pihku AK. Ehkki, nagu showdownil selgus, poleks ma selle käega kaotanud, viskasin selle siiski flopis maha.
Vaatamata sellele, et mul oli TPTK, oli maha viskamine minu arvates õige. Nimetl tõi flop paari lauda ja minu raisele vastati veel kahe mängija poolt raisega. Korra olen ma juba niimoodi TPTKga vastu näppe saanud. Seekord ei hakanud riskima.
A kui ma siis nägin, showdownis, mille pealt need kaks raisewari alustasid, siis....nojah, siis ma ei osanud midagi öelda, isegi vihastada mitte. Siin see käsi on.

Anyway, kui mul lõpuks oli alles vaid 10,6 BB ja ma jälle võitlesin endaga, kas logida välja või mängida edasi, päästis Triobet mu natuke enne blinde piinlikust olukorrast. Nimelt jooksis klient kokku. Võisin puhta südametunnistusega minema kaapida.

Seega täna jälle 10 BB taskus.

No comments: