Monday, April 28, 2008

Uus ja agressiivsem mina

Eile sain tänu Poker Strategyle nats õppematerjali juurde - täpsemalt uue ja agressiivsema starting hand charti edasijõudnutele, mis muuhulgas pöörab tähelepanu ka blind deffencile. Seda saigi siis täna katsetatud.

Ja tasus ära. Ok, algul sain küll A8oga big blindilt CO raiset callides (algajate strateegia näeb ette A8o igast positsioonist foldimist kuna suhteliselt väikse kikkeriga ässa võidakse kergelt domineerima hakata) lutti.
A siis, üsna mitukümmend kätt hiljem olin AJo small blindis. Jälle tuli CO positsioonilt (ullult agressiivne mängija istus seal) raise. Algajate strateegia kohaselt oleks pidanud oma AJo maha viskama (selle kombinatsiooniga raise callimine ainult big blindilt). Ent edasijõudnute chart nõudis foldimise asemel hoopis raiset!
Väriseva käega tegingi selle õnnetu raise ära. See pole üldse minu moodi, olen selline roti tüüpi alalhoidlik mängija pigem. Minu ehmatuseks tuli CO-lt veel 3-bet. Selge, jälle lutt - tal peab ju midagi head käes olema, kas kõrge paar või vähemalt AKo.
A mis mul üle jäi, kui cry call ikkagi ära teha. Flopp oli minuga ning tõi ässa lauda. Avasin pakkumisteringi betiga. Sain vaid callid vastu. Huuh, millne kergendus.
Turn tõi veel poisi kah lauda nii et järgmine bet tuli juba kergelt. CO foldis riveril tont teab millega ja teine vastane näitas A2o(Veelkord näide sellest, mis Axo ga ei tasu ikka floppi vahtima ronida - sõltumata kikkerist on jube raske loobuda, kui sa oled juba ässa paarile pihta saanud.).

Nii, et sess oli õpetlik aga samas maru igav. Peale selle A8o ja AJo ei tulnudki midagi kätte. Pea on kuidagi uimane kah, nii et ilma eriliste südametunnistuspiinadeta lahkusin lauast.

Sessi tulemus 4BB kasumit.

8 comments:

Anonymous said...

Kaks küsimust:
1) Kas õpetus on spetsiaalselt limiti jaoks?
2) Miks algajatel kästakse maha visata ja proffidel tõsta? Mulle tundub nagu loogikaveana. Oskad selgtada?

Nozzu said...

1) Jap see õpetus on spetsiaalselt limitile.
2)Sest antud juhul AJo mängimine raiseja vastu eeldab ka mõningast postflop mängimise oskust. Mida algajal, kes alles oma esimesi tuhandied jaotusi mängib, ei pruugi veel vajalikul tasemel olla.
Seega on loogiline, et algaja viskab oma keskpärase käe maha kui enne teda raise tuleb.

Anonymous said...

1) Selge ja täitsa huvitav.
2) Natuke rahuldav vastus ehk mõningane loogika on olemas. Samas kas sa algajane oleksid postflopis kuidagi teisiti tegutsenud? Ei usu väga. Kui poleks flopis hittinud, siis oleks ehk vaid mõningane erutus, et kuidas edasi. Millest ka küsimus - kui poleks kumbagi kaarti flopis hittinud, mis sa siis teinud oleks?

Nozzu said...

2) Oleneb boardist. Kuna ma preflopis raisesin ja mul oli äss mitte just kõige kehvema kikkeriga käes, ning ma pidin flopis esimesena pakkumise avama, siis oleks teinud ilmselt bet/foldi.

Nozzu said...

Muidugi, ma kuskilt olen lugenud, et pelgalt oma positsiooni kindlaks tegemiseks flopil bettida pole just kõige arukam.

Pelgalt. Aga kui sa hoiad overcarde..., sa oled postflop raisenud ja sul on ainult kaks vastast(kellest küll üks tegi preflop 3-beti) siis... ma ei tea...see on minu jaoks siiani segane koht natu. Nagu seegi, kui mul QQ käes, olen raisenud aga flopp toob A lauale.

Nozzu said...

sa oled postflop raisenud - lugeda preflop raisenud

Anonymous said...

3bet on ikka see kui sa ise raisid vastase raisi preflop, kui ta veel otsa paneb, siis see on 4bet. Või on limitis teisiti?

Nozzu said...

ahjaa....vale arvestus minu poolt. Terminoloogias nõrk.
Ise ju veel lugesin tegelikult alles hiljuti, et 3-bet tuleneb sellest, et esimese beti teeb automaatselt BigBlind, järgmise raisega pannakse sisse teine bet ja see, kes seda omakorda raiseb, teeb nii öelda 3-beti ehk panustab kolmanda beti potti. Sellest järgmine siis jah 4bet, ehk CAP? juhul kui enam 5-beti teha ei saa(mõnedes mängutubades vist saab)

Piinlik.