Sunday, April 27, 2008

Mhhh.....

Mul hakkavad vabandused juba vaikselt otsa lõppema. Täna ei oskagi millegiga põhjendada, miks ma pärast 10 BB kasumisse saamist lauast lahkusin.

Ässad on mind soosima hakanud lõpuks. Eile vedas ässade nelik mu tõsisest mülkast välja. Täna sain sisuliselt kaks korda järjest AA kätte. Mõlemad korral said nad suht tublisti actionit ning pidasid õnneks lõpuni vastu kah.

Ja siis ei osanudki ma enam suurest rõõmust muud teha, kui lauast välja hüpata :S.
P.S Selle Poker Office kala lahendasin kah ära. Jama tekkis Triobeti uuest featuurist, mis nihutab su pärast lauda istumist automaatselt alla keskmisele positsioonile. Õnneks saab selle innovaatilise funktsiooni välja lülitada.

2 comments:

Anonymous said...

nägin jah , et lasid jalga....

ma oleks ka jalga lasknud, aga see, et kunnid ässade käest ära said (mida on alates eelmise kuu lõpust juhtunud umbes 200$ eest)... ei lasknud lahkuda ikka veel istun seal

Nozzu said...

Eeeh jah, ma nägin seda kunnidega alt minekut. Hapu lugu :(
Arvestades veel millisele tohmanile su raha läks. Mees mängis ju 100 % käsi, ning oli seks ajaks juba 5.5 daalaga miinuses(hetkest siis, mil mina lauda tulin). Tema seda võitu küll ei väärinud.
Igatahes edu sulle Rahapada!