Tuesday, April 8, 2008

Jura

Tiksusin allpool nulli täna algusest peale. Mai tea, kaks korda sai saatuslikuks, et ma tegin flopil second pairi ja hea kikkeriga beti.
Ühe korra ei teinud kahe paari mees teist nägugi ning callis rahulikult. Ei mingit reetvat raiset. Ok järelikult ka turnil ja riveril bet. Showdown ja ....ummm.....pikk nägu.
Teisel korral callis top pairi hoidja mu maha. Oh üllatust.
Mai tea, ma kahtlustan, et see on mul rumal komme teha flopil second pairiga nii igaks juhuks bet saamaks teada, kas kellelgi on kõvem käsi. Kui selle otsa tuleb raise, on lihtne. Kaardid maha(ma ei väida, et see on õige) aga kui tulevad ainult callid, siis ma olen kuni showdownini kimbatuses, et mine tea, mis neil tegelt käes on.

Enivei, lõpeks sain ATs-ga nulli tagasi kui kunnide kolmiku vastu turnil rea täis tõmbasin. Hull raise war toimus. Pärast seda logisin välja kah nagu rott. Ehk homme on parem päev.


Täna oma mängu ajal mõtlesin ka sellele, et tavaliselt, kui ma olen miinusesse kukkunud, siis sinna ma jäängi.
Omast arust nagu tilti ei lähe aga...mai tea, mingi deprekas tekib, mis ilmselt siiski sunnib mind kas liigsele ettevaatusele või vastupidi, rumalaid riske võtma. Seekord sain siiski nina uuesti veepeale.

No comments: