Thursday, April 3, 2008

Märtsikuu kokkuvõte

Märts oli cashi seisukohalt räbal kuu. Elasin selle jooksul üle tugeva languse ning sain ka midagi tildi taolist tunda. Mnjah, pole meeldiv. Lõppkokkuvõttes jäin siiski plussi ja isegi suuremalt kui veebruaris. Aga nüüd kõigest täpsemalt.

Triobetis tegin 22 tunni jooksul cashis 1174 kätt (tuletan siinkohal meelde, et mängin ainult üks laud korraga - see pole põhimõtteline otsus, olen mõelnud ka mitmel laual proovida). Selle tulemuseks kuu kokkuvõttes -0.24 doltsi.

Märtsi Trio graafik:
Triobeti cashi kaotusi korvas üllatuslikult Party Poker kus mängisin 12,5 tunni jooksul 803 kätt ning võitsin 4.96 dollarit.

Märtsikuu Party Pokeri graafik:

Nii et märtsi cash kokkuvõttes:

Mängitud: 34,5 tundi
Selle jooksul: 1977 (hmm, minu sünniaasta) kätt
Teenitud: 4,72 dollarit

Üsna hapu, aga õnneks kobistasin ka kahel Monday Monsteril end rahasse. Korra võitsin 4 doltsi ja korra 5.

Nii, et kuu kasum kokku: 4,72+4+5 (ei leia võrdusmärki) 13,72 dollarit.

Jah, jube pisikestest summadest käib jutt aga sel limiidil ühes lauas toksides polegi võimalik sadadest doltsidest rääkida. Kui just mitte toksida ca 1,5 tunni asemel päevas 8 tundi.

Aga mul tekkis kuri plaan investeerida 3000 krooni ning liikuda natuke kõrgemale levelile, et oma ajakulu natukenegi väärtustada. (Elukaaslane vaatab mind nagu lollakat, kui ma pärast kahetunnist toksimist teatan, et täna läks hästi, kraapisin dollari kokku). Bankroll managmenti kohaselt võiksin selle raha, ehk umbes 300 dollariga mängida levelil 0.25I0.50.

See on raha, mille võin investeerida ilma, et peaks sellepärast vorsti ostmata jätma või kusagilt mujalt kokku hoidma.

Mis te arvate, kas see oleks õigustatud liigutus, või tuleks mul veel oma mängu 0.05-0.10 levelil lihvida? Ok, ma tean, et ma pean seda ise kõige paremini teadma ja tundma, kuid arvamust võiksite siiski avaldada.


12 comments:

Anonymous said...

tahaks hoopis küsida, et kuidas sa pokkeriga algust tegid? kas freerollist võitsid või oled ka ise midagi sisse kandnud. ja kui palju jne. huvitav oleks teada ja lugeda.

Nozzu said...

Ok, katsun teemal: "Kuidas kõik algas" nädalavahetusel ühe lühema essee kirjutada.

Ehkki vaata, minu profiili all on kah kirjas, et kõigepealt sain PartyPokkerist 50 daala(klikka sellel bänneril, mis linkide all on ja saad sinagi :) ) ja hiljem Triobetist 9 doltsi nende sünnipäeva puhul.
Aga tõesti, millalgi möödunud aasta sügisel tegin ise kah mingi väikese sissekande Pokerroomi, millest ma küll 5 minutiga ilma jäin.
A sellest kõigest lähemalt siis tulevikus.

Lugemiseni

Nozzu said...

Pöhh, ma tahtsin öelda pokerstrategyst, mitte partypokerist.

Anonymous said...

Kuskil oli juttu, et limiti puhul piisab 400-st BB-st. Seega pane parem veel natuke juurde ja saad juba 0,5/1,0 lauas toksida.

Anonymous said...

üles liikumine vastavalt sisetundele, ka kui sul oleks vaid 800 big blindi, kannatab üles liikuda, kõik sõltub sisetundest...

ma proovisin levelis tõusta kõigepealt 1200 blindi juures, põrusin (sain biidi biidi otsa), kukkusin alla, kogusin, proovisin 1500 bb ja parema sisetundega uuesti, põrusin jälle... kolmas katse 2000 bb'ga ... ja eriti hea enesetundega..

ja sain hakkama... aga see selleks, sellest kirjutaks oma blogis (aga ma ei viitsiks)...

niiet edu, kui tunne on, anna tuld

Nozzu said...

Nojah..2+2 foorumis oli just teema micro limiti erinevatest astmetest. 0.5/1.0 pidi ikka väga erinev olema alumise serva limit laudadest.

Ehk siis, see oleks vaatamata korrektsele bankroll managemendile liialt suur hüpe üles.

Tegelt selline murrang, kus mängud muutuvad tightimaks ning agressiivsemaks pidi olema 0.25/0.5. Nii, et seda etappi ei tohiks ehk vahele jätta.

Anonymous said...

kindlasti ei tohiks

Anonymous said...

Ma ei tea küll kui suur su bankroll on aga soovitaksin sul ühe astme kõrgemale minna ja mitte seda 3000 peale panna, sest kui sa tõused ühe korraga kohe mitu astet kõrgemale võib tunduda väga ebamugav sest potid on suuremad ja päevased kõikumised ka.Arvatavasti sa beatiks küll 0,25/0,5 mängu sest Limiti sendi laudades tase suht sarnaselt sitt.Ise mängin Limit 3/6 ja 5/10 ja seal on alles mingit taset näha.

Nozzu said...
This comment has been removed by the author.
Nozzu said...

Tänud kõigile arvamuste ning nõuannete eest.(Need muidugi jätkuvalt teretulnud)

Ent jah, bankroll on mul praegu vaid 40 daala. Sellega ei saa isegi ühe astme võrra kõrgemale minna. Tuleb veel grindida....

Noh, vaatame, mis aprill toob :)

Neeme said...

Olen ka fixxedi lauas toksinud vahepeal. Vahepeal nagu tundub, et seal ikka skill loeb metsikult, vahepeal aga hoopis vastupidine tunne. Kui kaarti ei tule siis ei tule, midagi teha ple. Hitid vales kohas jne.
Ma ei suudaks ise kuidagi 0.05/0.1 fixxedit mängida.
Kui mängisin seda siis olin yldiselt mingi 2/4 lauas vms. Soovitan kindlasti liikuda edasi 0.05/0.1 laudadest kõrgemale. Pead kompima veidi kõrgemaid laudu ka. Üldiselt fixxedis nii kiirelt tase siiski ei tõuse, ma usun, et eriti pole vahet kas 0.05/0.1 või 0.25/0.5 taseme poolest. Aga eks proovi edasi.

EDU!

Anonymous said...

Kle kas sa selle kolmetuhhiga midagi paremat peale ei oska hakata kui pokkerisse panna, sa ei peax siis koguaeg vorsti sööma, saaxid vahel isegi juustu ja suitsuvorsti endale lubada... ja mujalt ikka pole vaja kokku hoida